تیپ های شخصیتی زنانه
نوشته شده توسط : melika

بسیاری از زنان می گویند که ما زاده شده ایم تا حقیقی باشیم، نه کامل و باید احساس خاص و بی نظیر بودن کنیم. همه ی زنها شخصیت های متفاوتی دارند که آنها را از دیگران متمایز می کند. در این مطلب شناخت و دسته بندی انواع شخصیت زنان آورده شده است.

به گفته متخصصان روانشناسی، شخصیت تمام زنان با هم یکسان نیست و آنها را می توان در دسته های مختلفی قرار داد. یک نوع شناسی، می تواند به ما کمک کند رفتار خود را درک کنیم و مواردی را که مانع ما هستند یا نمی گذارند خودمان باشیم اصلاح نماییم. در این مقاله، ۹ نوع زن را با توجه به شخصیت آنها معرفی می کنیم. بنابراین می توانید بررسی کنید که زن مورد علاقه ی شما در کدام دسته قرار می گیرد و آیا این زن مناسب شما هست یا خیر.

۱-زنان خلاق یا ناظر

آیا می توانید همزمان در چندین کار شرکت کنید و آیا همیشه به همه اتفاقاتی که در اطراف شما رخ می دهد توجه دارید؟ اگر اینطور است شما یک زن خلاق هستید که از نظر احساسی قوی، خلاق و ناظر هستید. همچنین قادر به انجام همزمان چندین پروژه می باشید و در صورت لزوم همیشه آماده استفاده از عقل خود هستید. البته اگر برنامه های شما مطابق میل تان پیش نرود، احساس سرخوردگی و ناراحتی خواهید کرد.

۲-زنان تکانشی

این زنان عجولانه و ناپخته عمل می کنند، دو بار در مورد یک چیز فکر نمی کنند و همیشه به دنبال انگیزه های قلب خود هستند. آنها تقریباً همیشه به طور غریزی عمل می کنند و اگرچه گاهی اوقات می توانند نتایج خوبی بگیرند، اما اغلب از عواقب عملکردهای خود بی اطلاع هستند.

ادامه مطلب....





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: